Belediye bünyesine kazandırılan iki yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü'nün hizmetlerinde kullanılacak.
Yeni araçların hizmete alınmasıyla birlikte belediyenin saha çalışmalarında daha etkin ve verimli hizmet sunulması hedefleniyor. İş makinelerinden biri çevre düzenleme, moloz kaldırma ve temizlik çalışmalarında görev yapacak olan Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde kullanılacak. Diğer araç ise yol yapımı, bakım, onarım ve altyapı çalışmalarını yürüten Fen İşleri Müdürlüğü'nün hizmetine sunulacak.
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, yeni araçların belediyeye ve ilçe halkına hayırlı olmasını dileyerek, hizmet kalitesini artırmaya yönelik yatırımların devam edeceğini söyledi.
Boyraz, belediyenin öz kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak araç filosunu güçlendirdiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve kesintisiz hizmet sunabilmek için araç filomuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Belediyemize kazandırdığımız iki yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri ve Fen İşleri Müdürlüklerimizin sahadaki çalışmalarına önemli katkı sağlayacak. Amacımız, Yüreğir'in her mahallesine en iyi belediyecilik hizmetini ulaştırmaktır."
Yüreğir Belediyesi, araç filosuna yaptığı yeni yatırımlarla ilçe genelindeki altyapı, çevre düzenleme ve temizlik hizmetlerinin daha hızlı ve etkin şekilde yürütülmesini hedefliyor.




