Mesai arkadaşları, Gedik için anlamlı bir vefaya imza attı; Veysel Gedik’i son mesai gününde yalnız bırakmadı. Zabıta
Daire Başkanı Ercan Özcan da Gedik’e bugüne kadar verdiği hizmetler nedeniyle teşekkür
etti. Veysel Gedik, alkışlarla başkanlıktan uğurlandı.
Adana Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı çatısı altında 42 yıl
boyunca görev yapan Zabıta Amiri Veysel Gedik, anlamlı bir vefa örneğiyle emekli oldu.
Gedik, son mesai gününde arkadaşları tarafından alkışlarla uğurlandı.
SON KEZ MESAİ YAPTI
Zabıta Amiri Veysel Gedik, 42 yıl boyunca görev yaptığı; Adana Büyükşehir Belediyesi
Zabıta Daire Başkanlığı’na veda etti. Gedik, mesaisinin son gününde de yalnız değildi.
Çalışma arkadaşları, anlamlı bir vefa örneği sergiledi; Gedik için bir veda töreni düzenledi.
Zabıta Daire Başkanı Ercan Özcan da Gedik’e bugüne kadar verdiği hizmetler nedeniyle
teşekkür etti. Kendisi için özel olarak hazırlanan pastayı kesen Gedik, daha sonra alkışlar
eşliğinde başkanlıktan uğurlandı.
Asayiş
Adana
En Anlamlı Vefa
Adana Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde görev yapan Zabıta Amiri Veysel Gedik, 42 yıllık meslek hayatının ardından emekli oldu.
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Ceyhan’da Trafiği Rahatlatacak Dev Hamle! Üçüncü Akıllı Kavşak Hizmete Açıldı
Nurettin Rençber Adana’da Gönüllere Dokundu
AOSB’de Nefes Kesen Final! Şampiyon Kupasına Kavuştu
Adana’daki AVM’de Dehşet!
Seyhan’da Parklar Baştan Sona Yenileniyor! İlk Durak Şehitler Parkı
MHP Adana İl Teşkilatı Feshedildi
Direksiyon Başında Uyudu, Dolmuş Duvara Çarptı! İfadesi Şaşırttı
Direksiyon Başında Uyudu!
Çukurova Üniversitesi Akademisyenlerinden Madalya Yağmuru!
Düğününe 2 Ay Kala Acı Son! Genç Müdür Yardımcısı Evinde Ölü Bulundu




