Yüreğir Belediyesi’nin 444 80 44 numaralı hattı üzerinden 7 gün 24 saat hizmet veren çağrı merkezi birimini ziyaret eden Başkan Ali Demirçalı, personelden bilgi aldıktan sonra operatör koltuğuna oturdu. Gelen çağrıları “Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı ben, buyurun” diyerek yanıtlayan Demirçalı, ilk anda telefonun diğer ucundaki vatandaşların şaşkınlığıyla karşılaştı.
Başkanla görüştüğüne inanamayan bazı vatandaşlar, yanlış aradıklarını düşünse de sohbet ilerledikçe Başkan Demirçalı'nın gerçekten telefonda olduğunu anlayarak memnuniyetlerini dile getirdiler. Başkan Demirçalı, bazı taleplere anında çözüm üretirken, bazılarını da ilgili birimlere yönlendirdi.
Yaklaşık yarım saat boyunca onlarca çağrıyı cevaplayan Demirçalı, bu sürede hem vatandaşlarla birebir iletişim kurdu hem de çağrı merkezi personelinin çalışma düzenini yakından gözlemleme fırsatı buldu. Ziyaret sırasında zaman zaman renkli ve neşeli diyaloglar da yaşandı.
Ziyaretin ardından çalışanlara kolaylıklar dileyen Başkan Demirçalı, çağrı merkezinden ayrıldı.




