Yüreğir Belediyesi, vatandaşların taleplerine en hızlı şekilde yanıt verebilmek için Çağrı Merkezi hizmetiyle çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor. Vatandaşlar, belediyenin sorumluluğundaki her konuda 444 80 44 numaralı hattı arayarak ya da 0501 501 10 01 Whatsapp İletişim Hattından belediye ile kolaylıkla iletişime geçebiliyor.
Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, şikâyet ve önerileri dikkatle dinleyip anlık olarak kayıt altına alıyor. Bu başvurular, ilgili birimlere hızla iletilerek çözüm süreci başlatılıyor. Aynı zamanda, bilgi talep eden vatandaşlara da anında destek sunuluyor.
Yüreğir Belediyesi, çözüm odaklı yaklaşımıyla vatandaşların ihtiyaçlarını karşılamayı ve onlara en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor. Çağrı Merkezi, vatandaşlarla belediye arasında güçlü bir iletişim köprüsü kurarak bu misyonu kararlılıkla yerine getiriyor.
Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi Sorunlara Çözüm Oluyor
Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların talep ve şikâyetlerini çözmek için hızlı ve etkili bir köprü görevi üstleniyor.
Kaynak: BÜLTEN
Yorumlar
Trend Haberler
Adana’da Mahalle Ayakta: Yıllardır Açılmayan Yollar ve Atıl Park Alanı İsyan Ettirdi!
2 Milyon Esnaf Kapattı! Meclis’te Ekonomi Tartışması Alevlendi
Uyarı Sonrası Dehşet: Bar Ortağı Silahlı Saldırıda Öldürüldü
Yüreğir’de Gece Yarısı Saldırısı: Camlar Tek Tek Kırıldı
Demirçalı Suskunluğunu Koruyor: İddialara Cevap Verecek Mi?
Adana’da Dehşet! Canlı Yayında İntihar Etti: Polis Operasyonu Böyle Bitti
Bu Koroda Yok Yok! Esnaftan Doktora Herkes Sahneye Çıktı
Yol Verme Kavgası Kazayla Bitti: Polis Sürücüleri Affetmedi
Büyükşehir’de Düzgün Bir Üslupla “Borç” Tartışması
Adana’da Sokak Ortasında Kanlı İnfaz!




