Türkiye Şampiyonu olarak önemli bir başarıya imza atan Azranur Çetin’in milli takım kadrosuna seçilmesi, Kozan’da büyük gurur yaşattı. Milli sporcu, antrenörü Fatih Öztürk ile birlikte Mustafa Atlı’yı makamında ziyaret etti.

Adana'da 485 Bin Öğrenci Karne Aldı! Yaz Tatili Resmen Başladı
Adana'da 485 Bin Öğrenci Karne Aldı! Yaz Tatili Resmen Başladı
İçeriği Görüntüle

Ziyarette konuşan Kozan Belediye Başkanı Mustafa Atlı, ilçenin önemli bir başarıya tanıklık ettiğini belirterek, “Türkiye Şampiyonu olan Azranur Çetin'in, Senegal'de düzenlenecek Gençler Olimpiyatları'nda ülkemizi temsil edecek tek kadın sporcu olması bizler için ayrı bir onurdur” dedi.

Başkan Atlı, milli sporcu Azranur Çetin ile antrenörü Fatih Öztürk’ü tebrik ederek başarılarının devamını diledi ve destek mesajı verdi.

Kaynak: İHA