Adana’nın Sarıçam ilçesinde yaşayan Kahraman Murat Denizli, arızalanan buzdolabı için internetten bulduğu teknik servise başvurdu. Dolabını tamir ettirmek üzere servise teslim eden Denizli, 1,5 aydır cihazını geri alamadığını belirterek karakola gidip şikâyetçi oldu.
Çarkıpare Mahallesi’nde oturan Kahraman Murat Denizli, 4 Temmuz’da bozulduğu için buzdolabı tamiri için internetten bir teknik servisle iletişime geçti. Servis elemanları eve geldiğinde, buzdolabının motorunun arızalı olduğunu ve 5 bin TL karşılığında tamir edebileceklerini söyledi. Kabul eden Denizli, dolabın götürülmesine onay verdi.

Dolap Geri Geldi Ama Arıza Devam Etti
Bir süre sonra evine tekrar getirilen buzdolabında aynı arızanın devam ettiğini fark eden Denizli, durumu teknik servise bildirdi. Bu kez, iddiaya göre üzerinde teknik servis kıyafeti bulunmayan ve plakasız bir araçla gelen iki kişi dolabı yeniden aldı. O anları cep telefonuyla kaydeden Denizli, dolabın bir daha hiç geri getirilmediğini söyledi.
Servisi defalarca aramasına rağmen sürekli oyalandığını iddia eden Denizli, en son “Bin lira bakiyeniz kalmıştı, onu ödeyin dolabı getirelim” yanıtı aldı. Denizli’nin, “Buzdolabını getirin, paranızı ödeyeyim yoksa şikayetçi olacağım” demesi üzerine teknik servisten “Elinden geleni ardına koyma” yanıtı geldi.
Bunun üzerine Sarıçam Polis Merkezi Amirliği’ne giderek servisten şikayetçi olan Denizli, yaşadığı mağduriyeti şu sözlerle anlattı:
“Buzdolabım arızalanınca internetten bir teknik servis arayışına girdim. Bir teknik servisi aradım, geldiler 5 bin TL hesap çıkarttılar ve buzdolabını götürdüler. Geri getirdiklerinde dolabın tamir olmadığını gördüm, pervanesi gece yerinden koptu. Tekrar geldiler ve plakasız araç ve üzerinde teknik servis kıyafeti olmayan 2 şahıs buzdolabını götürdü. Ancak aradan 1,5 ay geçmesine rağmen buzdolabını getirmediler.”

“İnternette Buldukları Her Numarayı Aramasınlar”
Bu olaydan sonra konunun peşini bırakmayacağını vurgulayan Denizli, herkesi dikkatli olmaları konusunda uyardı:
“Gerçekten çok büyük bir rezillik var. Araştırma yaptım ve başka mağdurların olduğunu da öğrendim. Bu işin peşini bırakmayacağım, herkese de bir tavsiyem güvendikleri yerde iş yaptırsınlar, internetten her buldukları numarayı aramasınlar.”
Sena Denizli ise yaşadıkları mağduriyeti şu şekilde dile getirdi:
“Buzdolabı olmadığı için mağduruz. Marketten aldığımız her şey sıcakta bozuluyor.”
İhlas Haber Ajansı'nın ulaştığı teknik servis yetkilileri ise konunun yargıya taşındığını belirterek açıklama yapmayacaklarını söyledi.




