Ziraat Türkiye Kupası 5. Turu'nda Y. Adana Demirspor, normal süresi ve uzatma bölümleri 2-2 sona eren maçta seri penaltı atışları sonucunda 24Erzincanspor'a 7-6 mağlup olarak kupaya veda etti. Maç sonu açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Sorumlusu Cengiz Hoşfikirer, “Genellikle bir arada az oynamanın vermiş olduğu bir uyumsuzluk yaşadılar. Talihsiz bir gol yedik. Golün arkasına attığımız bir gol var. Net gol, çünkü tekrarından da baktık ofsayt falan yok. Ayrıca bir penaltı pozisyonumuz vardı. O da es geçildi. Şunu söylemek istiyorum. Ben uzun yıllar futbolun içerisinde olan biriyim. İki yan hakem bir defa koşarken pozisyon hatası yapıyorlar. Bir hakem 100 metre yarışmacısı gibi kafasını öne eğip koşmaz. Hakem koşarken sahayı görür. 3 tane ofsayt kaçırdı. Allah'tan bir şey olmadı. Penaltılara uzayan maç bizim aleyhimize oldu. Tebrik etmekten başka ya çaremiz yok. Tebrik ediyoruz rakibimizi” sözlerine yer verdi.
Hoşfikirer: “Tebrik Etmekten Başka Ya Çaremiz Yok”
Ziraat Türkiye Kupası 5. Turu’nda evinde ağırladığı 24Erzincanspor’a seri penaltı atışlarında yenilen Adana Demirspor'da Teknik Sorumlu Cengiz Hoşfikirer, ”İki yan hakem de bir defa koşarken pozisyon hatası yapıyor, bir hakem 100 metre yarışmacısı gibi kafası öne eğip koşmaz” dedi.
Muhabir: Metropol Gazetesi
Yorumlar
Trend Haberler
Adana’da Fırtına Hayatı Felç Etti! Seralar Bir Anda Yerle Bir Oldu
Adana’ya ‘Şehit’ Ateşi Düştü!
Aladağ Küllerinden Doğdu!
Şehit Oğlunun Tabutuna Koşan Babanın Feryadı Yürekleri Dağladı
Adana'da Feci Kaza Kamerada: Bir Anda Üzerine Geldi
Adana’da Geceyi Yasa Boğan Kaza: 1 Ölü, 1 Ağır Yaralı
Adana’da Facianın Eşiğinden Dönüldü!
Orhan Bayram Koltuğa Oturacak
Adana’da Feci Kaza! Yolun Karşısına Geçerken Can Verdi
Müzeyyen Şevkin'den Yetkililere Çağrı: "Öğrencilerin Sesine Kulak Verin"