Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü ekiplerince, havaların soğumasıyla birlikte odun, kömür gibi ısınma aracı olarak kullanılan maddelerin yanması ile ortaya çıkan karbonmonoksit gazının; renksiz kokusuz olması nedeniyle fark edilmediğini, karbonmonoksit zehirlenmesinin baş ağrısı, bulantı, nefes darlığı, yığılma ve baş dönmesi gibi belirtilerinin olduğunu ve soba zehirlenmesinden korunmak için eskimiş baca borularının değiştirilmesi, baca ve boruların temizliğinin düzenli yapılması, yatmadan önce kömür atılmaması, lodoslu havalarda bacalar uygun değilse sobanın yakılmaması, rüzgar yönüne göre yön değiştiren baca kapaklarının kullanılması konularında vatandaşlara gerekli tavsiyelerde bulunuldu.
Asayiş
Adana
Polisten Karbonmonoksit Uyarısı
Erzincan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, odun/kömür sobası kullanımının yoğun olduğu bölgelerde bilgilendirmeye devam ediyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Yorumlar
Trend Haberler
Ceyhan’da Trafiği Rahatlatacak Dev Hamle! Üçüncü Akıllı Kavşak Hizmete Açıldı
Nurettin Rençber Adana’da Gönüllere Dokundu
AOSB’de Nefes Kesen Final! Şampiyon Kupasına Kavuştu
Adana’daki AVM’de Dehşet!
Seyhan’da Parklar Baştan Sona Yenileniyor! İlk Durak Şehitler Parkı
MHP Adana İl Teşkilatı Feshedildi
Direksiyon Başında Uyudu, Dolmuş Duvara Çarptı! İfadesi Şaşırttı
Direksiyon Başında Uyudu!
Çukurova Üniversitesi Akademisyenlerinden Madalya Yağmuru!
Düğününe 2 Ay Kala Acı Son! Genç Müdür Yardımcısı Evinde Ölü Bulundu





